Leita í bókasavnsgrunninum
Flokking
Mál
Útgávuár
Tittulupplýsingar
52367891
Bók:Odinsbarn:2016 Odinsbarn
Loading...
Rithøvundur: Pettersen, Siri
Útgávuár: 2016
Mál: Danskt
Hill: fb > Pettersen
Slag av tilfari: Bók
Forlag: Høst
Viðmerking:
rithøvundur: Siri Pettersen ; týðari: Rolf Stavnem
Ungdómsbók
Rað: (Ravneringene ; [1])
Stødd: 575 sider
Stjørna Stjørna Stjørna Stjørna Stjørna Stjørna Stjørna Stjørna Sløkt stjørna Sløkt stjørna
Innihald
Fantasy. Pigen Hirka lever sammen med sin far, afsondret fra andre. Hirka er anderledes, hun er haleløs i en verden hvor folk med haler er det normale. At være haleløs er det samme som at være i ledtog med de blinde fra det hinsides

Her finst tittulin

Loading...
Ummæli
I Odinsbarn følger vi primært den 15-årige pige, Hirka, i en superspændende fortælling i den nordiske mytologis univers. Hirka bliver efterhånden mere eller mindre mod sin vilje en vigtig brik i den magtkamp, som raser omkring hende. Det er en rigtig flot fortalt historie om blandt andet kærlighed, had, magt, sorg, tvivl og om finde sig selv og sin plads. Sproget er let og flydende, personerne er troværdige, steder nænsomt og levende beskrevet, og handlingen bæres frem i et skiftende tempo, som passer godt til begivenhederne. Det er dog lidt frustrerende, at der mangler en forklaring på, hvor i den nordiske mytologis verden, historien egentligt foregår, samt hvad det betyder at favne, hvilket sandsynligvis er grunden til, at jeg skulle hen til omkring side 90 før, jeg blev virkelig fanget af bogen, men derefter kunne jeg næsten ikke lægge den fra mig. Selvfølgelig slutter bogen med en cliffhanger - og jeg glæder mig til, at 2 bind udkommer.
2/21/17
Tinka
Bornholms Biblioteker
Ver við í kjakinum
Tú hevur ikki valt tittul ella grein
Les meira um tittulin
Loading...
Loading...
Seinastu leitingar í grunninum
  • Eingin tittul er valdur